Úterý, 16 dubna, 2024

Land Rover Defender vezme elektriku do terénu

Mohlo by vás zajímat:

Novou alternativou pod kapotou bude verze P400, která se dostane ke zákazníkům. Je to plug-in hybrid, samozřejmě s pohonem všech kol. Pohon kombinuje dvoulitrový benzínový motor, který nabízí 224 kW (305 k) s elektromotorem nabízejícím 105 kW (143 k). Celkový výkon soustavy je 301 kW (410 k).

Taková verze Defenderu přejde na nabití až 43 kilometrů čistě elektricky. V terénu bude vzdálenost trochu kratší, ale je možné jít i tam pouze elektricky. V případě součinnosti obou motorů dosáhne hybridní Defender stovku za 5,6 sekundy. Land Rover uvádí průměrnou spotřebu v kombinovaném cyklu měření WLTP na úrovni 3,3 litru benzínu na sto kilometrů. Zde jsou však důležitější emise, které se dostaly na 74 gramů CO2 na kilometr.

Nabíjet se dá 50 kW nabíječkou, což znamená, že na 80 procent kapacity se umí dostat během 30 minut. Elektrický pohon znamená, že v terénu nemusí mít Defender žádné emise, pokud řidič nechá elektrickou energii na později.

Druhá novinka je stejně potěšující. Po dvoulitrovém naftovém čtyřválci přichází i naftový řadový šestiválec o objemu tři litry. Ten má výkon 221 kW (300 k) a točivý moment až 650 Nm. Je standardně kombinován s automatickou převodovkou. Takto Defender zvládá zrychlit na stovku za 6,7 ​​sekundy. Motor je standardně vybaven mild-hybridním systémem. Pohon všech kol je inteligentní s variabilním rozdělením točivého momentu nejen mezi nápravami, ale mezi jednotlivými koly.

- Komerční sdělení -aktualne

Vybíráme pro vás

- Komerční sdělení -PR článek

Redakce doporučuje